Fujifilm GFX 100 kamera od 100 megapiksela

Sa 4K snimanjem, brzim hibridnim AF-om i stabilizacijom slike u tijelu, ova zvijer kamera nije samo velika u megapikselima.

Fujifilm-ova mega-megapikselna kamera bez zrcala je konačno ovdje. Fujifilm GFX 100 je prvi put najavljen kao koncept na Photokini prošle godine.

U prodaji je od kraja juna za 9,999 USD , ovo je treća kamera u GFX seriji koja nudi mnogo više od duplog broja megapiksela. CMOS senzor od 102MP sa pozadinskim osvetljenjem je samo dio fotoaparata koji će (čak i ako ga samo neki mogu priuštiti) pisati novi pravilnik o fotoaparatima srednjeg formata.

Gotovo u svakom pogledu, GFX 100 poboljšava specifikacije koje se nalaze na postojećim GFX 50S i GFX 50R kamerama u Fujifilm G-mount srednjem formatu. Automatsko fokusiranje, stabilizacija slike, uzastopno snimanje, videografija i ostalo poboljšani su upotrebom novog procesora koji je četiri puta brži, a brzina prenosa podataka je 1 GB / s.

GFX 100 postaje prva kamera srednjeg formata koja nudi stabilizaciju slike u tijelu. Petosni IBIS sistem nudi do 5,5 zaustavljanja smanjenja vibracija – što znači da se, bez obzira na veličinu fotoaparata, može koristiti u različitim situacijama bez potrebe za stativom i sa bilo kojim G-mount objektivom. Petosni raspored znači da je senzor stabiliziran ne samo protiv nagiba i nagiba (gore / dolje i desno / lijevo naginjanje) već i protiv pomaka (horizontalno) i kotrljanja (okretanja).

To je ujedno i prvi fotoaparat srednjeg formata koji nudi nezaštićeno 4K video snimanje. Snimanje na 10-bitnom 4: 2: 2 4K 30p videu, kada je spojen na eksterni snimač, znači da će fotoaparat privući ozbiljne filmske stvaraoce koji traže filmski izgled koji veliki senzor može ponuditi.

Kada se izabere standardni digitalni bioskopski format (17: 9), GFX 100 snima video sa senzorskom površinom od 43,8 x 23,19 mm – većom od mnogih vrhunskih bioskopskih kamera. Postoje i LOG i HLG opcije – omogućujući profesionalnu kontrolu nad dinamičkim opsegom.

Hibridni autofokus

Autofokus na GFX 100 je značajno poboljšan, zahvaljujući hibridnom autofokus sistemu koji se već koristi na fotoaparatima kao što je Fujifilm X-T3. 3,76 miliona piksela detekcije faze, postavljenih preko cijelog senzora, poboljšavaju brzinu i preciznost AF. Rečeno je da je efekat posebno primetan kada se koriste primarni objektivi, čime se postiže poboljšanje brzine do 210% u odnosu na konvencionalni AF sistem koji koristi drugi GFX modeli. Fujifilm se takođe može pohvaliti poboljšanjima AF režima za detekciju lica i očiju. Fokus nabavka je citirana kao impresivnih 0.05sec i može raditi do -2EV.

Kamera je takođe prvi Fujfilm koji nudi 16-bitni RAW mod, i mogućnost 16-bitne TIFF konverzije u fotoaparatu.

Nevjerovatno je da je kamera ovakve veličine poboljšala mogućnosti kontinuiranog snimanja fotoaparata kako bi ponudila maksimalnu brzinu snimanja od 5 slika u sekundi, sa kapacitetom bafera do 41 JPEG (ili do 14 RAW datoteka). Najveća brzina na GFX 50S bila je 3fps. Gornja mehanička brzina zatvarača ostaje 1 / 4000sec, uz maksimalnu brzinu elektronskog zatvarača od 1 / 16,000sec.

Dizajn i rukovanje

GFX 100 koristi odvojivi elektronski dizajn tražila koji se nalazi na GFX 50S – ali je rezolucija ovoga znatno poboljšana kako bi pružila ono što Fujifilm tvrdi kao najveću EVF rezoluciju riječi – koja koristi 5,76 miliona tačaka OLED ploče, sa brzina osvežavanja od 85fps. Pojedinosti o kojima je rečeno da osiguravaju preciznost fokusiranja koja je bitna za 102MP senzor.

Sa zadnje strane se nalazi 2.36 miliona tačkastih LCD ekrana dijagonale 3.2 inča – ali postoje još dva panela. Na gornjoj ploči se nalazi 1,8 inčni LCD monitor (veći od onog na 50S) i novi tanki 2,05 inčni sub monitor na stražnjoj strani. Ovi monohromatski paneli prikazuju EXIF ​​podatke, histogram i postavke kamere u velikom tekstu. Svakom monitoru (EVF, LCD displej na zadnjoj ploči i sub-LCD ekran na gornjoj ploči) mogu se dodijeliti različite informacije kako bi tražilo bilo manje pretrpano i lakše za korištenje. Rečeno je da osigurava jasnu vidljivost informacija prilikom snimanja ili kada fotoaparat mora biti postavljen na položaj koji otežava gledanje tražila ili LCD-a.

Kontroverzno, međutim, ISO i brzina okidača su uklonjeni sa gornje ploče – što stvara interfejs koji je manje retro u dizajnu od svojih prethodnika. “Dugmad i poluge za rad fotoaparata su svedeni na minimum za jednostavno i lako razumljivo rukovanje, istovremeno obezbeđujući da fotoaparat možete držati udobno u ruci”, objašnjava se u saopštenju za štampu.


Reklama

Za razliku od GFX 50S, vertikalni držač nije dodatna opcija, već je ugrađen kao standard. Ovo ne samo da osigurava da postoji zasebna tipka okidača za snimanje slika u uspravnoj orijentaciji – već također znači da postoje dvije punjive baterije koje nude do 800 ekspozicija

Dodaj komentar

Your email is safe with us.

Sign In CityGuide.ba

Za brži login koriste Vaše profile na socijalnim mrežama,

ili

Detalji računa će biti potvrđeni putem e-pošte.

Resetujte vašu lozinku